Monday, March 07, 2005

寂寞的眼神,淚光瑩瑩

Comments:
知我心者莫如兄也。
 
嘩~你影到架車好似一種生物,好有生命感呀~:)
 
winking,妳看看嗎,他還在哭,淚光還在,有時代表我的無奈。
 
winking,妳看看嗎,他還在哭,淚光還在,有時代表我的無奈。
 
winking,妳看看嗎,他還在哭,淚光還在,有時代表我的無奈。
 
winking,妳看看嗎,他還在哭,淚光還在,有時代表我的無奈。
 
This comment has been removed by a blog administrator.
 
Hmm ... the new Boxster S ? I like it :-)
 
So sorry, it is not a new boxster S. It is a 996 Turbo. The New Boxster S more like a 皮蛋, and a 996 turbo more like a 煎蛋
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?